Tuesday, February 13, 2007

Spring comes early

taken at our weekly-meeting hill.

6 comments:

Anonymous said...

What kind of flowers is it?

Jonnie said...

I checked the dictionary. It's called mimi flower, funny.

Unknown said...

oh~~
this is Venus's personal flower

Jonnie said...

哈哈,可以打中文阿.

Unknown said...

那你們幹嘛卯起來打英文
害我一整個悶

Jonnie said...

我本來也想寫中文,但有個國外的朋友要求我寫英文,另一個原因是我覺得英文的字型比較美,哈!
另外,我問我媽,我媽說"桃花紅李花白".這白花叫李花,在"Weekly meeting"那篇裡的紅花是桃花.我夠知性吧!